IF SKADEFORSIKRING

Utvalg av SOME annonser utviklet og publisert i 2022-24 som en del av taktisk markedsføring på tvers av alle forsikringsproduktene i det private markedet. Kampanjene har vært strategisk tilpasset ulike faser av kundereisen, med tydelig budskap og handlingsutløsende innhold.

Jeg har hatt ansvar for utvikling av kampanjemateriell til sosiale medier, med fokus på idé, budskap, testing og visuell utforming. Innholdet er tilpasset ulike målgrupper og formater, i tråd med Ifs profil og strategi.

MIN ROLLE

Kampanjene har bidratt til økt trafikk til nettsidene, høyere engasjement i annonsene og flere brukere som har gått videre i kjøpsprosessen. Ved å formidle et komplekst produkt på en enkel og tydelig måte, har vi gjort det lettere for brukerne å forstå verdien og ta neste steg.

RESULTATER

SOME ANNONSER

PROSJEKTER
MÅL

Øke trafikken til If.no og engasjere brukerne til å gå inn i kjøpsprosessen.